neděle 25. ledna 2015

Sweet Sunday Sketch Challenge 253

A je tu opět neděle, což neznamená, že se nebude nic dělat. Ráno jsem vyskočila z postele a šla chystat snídani. Palačinky s marmeládou a pomerančem, černý čaj se zázvorovým sirupem, čerstvě namleté kafe z Kafe Kodo. Konkrétně se jedná o kávu - mexico shg altura ep organic, je nejlepší. Nejdříve jsme kávu připravovali ve french pressu na kávu a nyní v moka konvičce. Je z ní silná káva, plná chuti a ta vůně. No ale to jsem zaběhla někam jinam. Při snídani jsem mrkla ke Karen a výběr razítka byl jasný:)
Použila jsem razítko Coffee Midge od Funny Bones, které jsem koupila u Paperoamo. Jako barvy jsem zvolila distress inkousty, acrylic dabber (pearl) od Rangeru, využila jsem dosud nevyužitá papírová vypouklá kolečka Candi koupená u Jíti. A v neposlední řadě razítka koleček od Aladine. Jako papír jsem využila zbytkové papírky, co si třídím do krabice. A využila jsem také darovaný papír od Milušky, který jistě poznáte dle jejího neopakovatelného rukopisu. 





Podle sketche:
Děkuji za návštěvu!

Žádné komentáře:

Okomentovat