neděle 1. února 2015

Sweet Sunday Sketch Challenge 254

V pátek jsem vyrazila za Avavou na víkendové tvoření a povídání. Tentokrát jsme více povídaly, než tvořily, ale bylo nám fajn. Jaruška mi ukázala opět něco nového, je moc šikovná a nebojí se objevovat stále nové věci, které vám již brzy ukáže v prodeji na fleru! 
Při včerejším návratu zpět domů jsem si špatně rozvrhla čas a tak jsem musela jet pozdějším vlakem. Ale opravdu jsme s Jaruškou spěchaly, jen co to šlo. Čekání jsme si zpříjemnily, tedy to jsme si myslely, v čajovně. Na čaj Yogi jsme čekaly přes 40minut, vypila jsem dva výborné šálky, nechala tam zbytek téměř plné konvičky a spěchaly zase na vlak:)
No ale dnes máme co? Neděli! A v neděli nám Karen přichystala opět krásný sketch a inspirovala mne svou paletou barev. Snad se nebude zlobit. Použila jsem dřevěné razítko od Hero Arts koupené u Paperoamo a také razítko od American crafts, koupené také u holek. Použila jsem embossovací prášek čirý, barvičky Memento a enamelky. Jak se Vám líbí?




 A dnes proběhlo tvoření dle sketche:

Děkuji za návštěvu!

2 komentáře:

  1. krásne !!! aj ja už dlhšie pokukujem po tejto pečiatke :-) ta obloha ti vysla naozaj perfektne ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Ano, razítko je krásné. Použila jsem ho poprvé, tak velkých razítek nemám moc, tak teprve zkouším. :)

      Vymazat