neděle 18. ledna 2015

Sweet Sunday Sketch Challenge 252

A je tu neděle a s nedělí opět přichází nová challenge! Karen nám přichystala nový sketch a je třeba se s ním "poprat". A není nad to zahájit nedělní dopoledne tvořením. 
Využila jsem opět razítko Float my boat od Lawn Fawn. Ta loďka je rozkošná. Inspirovala jsem se Karen a použila flitry (mám jich už pěknou zásobičku, ale stále se ostýchám ty lesklé věcičky někde použít). Ale kdo se bojí, nesmí do lesa. Scrap papíry jsem použila jemně strukturované, lodičku jsem vybarvila akvarelovými pastelkami. 



Dle sketche:

 
Děkuji za návštěvu! A jaké přání jste vytvořili vy?

4 komentáře:

  1. Beautiful card, Dana! I love the blue and white together and the chevron pattern is so clever to use for waves. LOVE it!

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj danka. pacia sa mi viacere tvoje pohladnice, ale tato je jednoznacne top ! velmi vydarene :-)))

    OdpovědětVymazat