neděle 29. listopadu 2015

Podzimní výlet do Budapeště

Budapešť je opravdu moc krásné a romantické město. Každý den je možné shlédnout řadu památek. Překvapilo mne, kolik zeleně je ve městě a také i dětských hřišť.
Dva dny jsem vyrážela sama a bylo fajn s nikým nemluvit, nikomu nerozumět a užívat si atmosféru města. Jelikož má angličtina je nyní na úrovni "basic", tak jsem si vystačila se slovy "Hello, Bye, How much..., this, coffee ...". V Budapešti všichni angličtinu zvládají výborně, i starší paní na poště. :) 

 Moderní umění v parku.


I tři ořísky jsem našla:) 
 

 Výstup na Citadelu jsem zvládla a výhled byl pak famózní.
 

Alap café mělo skvělé posezení, mohla jsem si kreslit přímo na stůl. 
 





 




 

Ruské kolo, které jsem, vzhledem ke svému strachu z výšek, nenavštívila. 

                                  A potkala jsem i pana Colomba.









 
Výborná zmrzka, z které vám vytvoří kytičku.


Telefonní budky mají růžové (ne všechny).



















Hradní komplex Buda.



 
Schovaná před deštěm.
 

Rybářská bašta.

 Parlament je nádherný.

Děkuji za návštěvu!

Žádné komentáře:

Okomentovat