středa 11. listopadu 2015

Art Journal s Kaisa Krzymińska

Den se dnem se sešel a byla čas vyrazit do Prahy. Byla jsem ráda, že jsem mohla jet s Leou. A když Lea řekla, že pojedeme business třídou, tak jsem si řekla ok:) A jelo se. Cesta tam utekla, už ji také máme s Leou pěkně nacvičenou.

Kasia měla připravené oba workshopy na Art Journal. Velké díky patří Paperoamo za to, že nám chystá takové krásné workshopy!

Knihu a další potřebné materiály jsem měla nachystané. Měla jsem vedle sebe moc příjemné scrapženy - Valiku a Lucii. A šlo se na to!  
 

 Vynikající překladatelka a naše lektorka dne!

Lea alá modelka s hrnečkem.


 První workshop - zdobení přední a zadní strany knihy, poté vnitřní dvojstrany, prostě patlála patlála.

A výsledek..tadááá!!!
 

Víte, co je na mixed media úžasné? Nemusíte na nic myslet a úplně vypnete, odzkoušeno a opravdu to funguje! 

Druhý workshop se věnoval "terapii". Každý si vytáhl téměř filozofickou otázku a měl ji zapracovat do své dvojstrany.


A je hotovo.

Pár vypůjčených fotek od holek z Paperoamo.
 Lea s Valerií.
 

Při cestě nazpátek jsme měli 2,5hodiny zpoždění. I když jsme shodili trolej, tak trochu zpoždění přivolala i Lea. Zajímalo jí, co dělají lidi ve vlaku, když mají takové zpoždění:)









Děkuji! Bylo mi fajn.



 A ráno jsem měla výborný čaj v nádherném hrníčku.
 

 Děkuji za návštěvu!


Žádné komentáře:

Okomentovat