neděle 13. května 2018

Album pro mimi

Dlouho jsem vás nepotěšila žádným příspěvkem. Před rokem v březnu 2017 jsme doma přivítali dalšího člena rodiny, naši milovanou dcerku. 
Včera jsem celý den proležela v posteli kvůli nějaké nemoci. Babička hlídala a já měla prostor na brouzdání po internetu. Namotivovala mě Janička V., její scrapbookové stránky jsou pro mě velkou inspirací. Její blog Kámen-nůžky-papír můžete navštívit a pokochat se. Moc jí děkuji.

Samozřejmě mám velkou zásobu scrap papírů a dalších k tomu potřebných věcí. Janička mi pomáhala objednat album (9*12") a kapsy z Nizozemska. Je čas zásoby ztenčit a uvolnit místo pro nové. 

A dnes jsem se do toho pustila. :)







A jak tvoříte vy pro své děti?
Děkuji za návštěvu.

6 komentářů:

  1. To bude krasne album, Dani! A ty jo, uz rok!! Uz mas slecnu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufam aspon trosku. Jeste s tim bojuji,ale snazim se. Leti to rychle a Anicka uz taky rychle beha :-)

      Vymazat
  2. Nádherně jemné, Dani! Super!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani dekuji. Diky babicce ten rok snad zvladnu dat do alba.

      Vymazat
  3. Parádní start!!! Moc se těším na další :-) Jsem poctěna a dojatá, že se můj (mrtvý) blog líbí a je zdrojem inspirace. Děkuju!!

    OdpovědětVymazat