úterý 22. prosince 2015

Předvánoční čas

Ano, je tu předvánoční čas a ze všech stran se na nás hrnou reklamy na vánoční dárky, které určitě nutně potřebujeme! Nejlepší je vybírat dárky doma po internetu, protože nepoužíváme anonymní okna, tak váš milovaný může při  brouzdání na netu zjistit, co jste vybírali. Objevují se reklamy např. na parfémy, robotické vysavače, časopisy, knihy apod. :)

A psali jste Ježíškovi? My ano, ale využili jsme moderní techniku. Pro inspiraci:

Milý Ježíšku,
jelikož není venku moc vánoční počasí a za okny nám chodí občas sousedovic kočka, tak Ti píšu mailem, bude to jistější:) Taky jsem slyšela něco o tom, že jsi "ajťák" a trávíš u "písí" hodně času.

Pod stromeček si přejeme robotický vysavač, aby nám pomohl se srstí našeho psíka lumpíka.

Jinak bych si přála:
.............
Tak a o to je zřejmě vše Ježíšku. Už teď Ti děkuji!
Danka 

P.S.: Snažila jsem se celý rok být hodná manželka, dcera, chovatelka, tvořilka, snacha, kamarádka a kolegyně. Ale to vše víš ty sám:)

Internet jsem letos využila, jelikož se nikam moc nehnu. A jsem spokojená, přišly tři balíčky a dárky jsou již zabalené. I když venku nemrzne a počasí se nás snaží ošálit jarem, je potřeba mít nohy v teple, tak jak tak:)




Základ je uvařit si dobrou kávu, ať už sobě či druhým. Ano vím, pokus o "laté" moc nevyšel. Co taky chcete s metličkou:)

 


Přišlo i na pečení. Inspirovala jsem se na stránkách aladine a objednala razítka s vánoční tematikou. První pokus na mé tvoření nevyšel, zkusila jsem máslové sušenky, ale obtisk razítka pak zmizel. Ale jinak jsou moooc dobré. A další pokus s jiným receptem už vyšel. Vytvořila jsem visačky na dárky a použila své sušenky a přidala je k balení kolegům, kamarádům a známým. Jak se vám líbí?

 


Je pravda, že jsem z takového tvoření byla hladová. Bylo tedy potřeba naplnit své bříško a to pořádně!

 


Výběr stromečku letos proběhl na jedničku. Mrkli jsme na první a byl náš. Ale řeknu vám, vybírat s berlema a jednou nohou na rozblácené zemi je taky dobrodružství, na které se nezapomíná :)

 

Abych potěšila i svou duši, tak proběhlo mazleníčko s hafanem.



Rozhodla jsem se vyrobit album pro kamarádku, její manžel mi na tajňačku poslal fota a mohlo se začít. Inspirovala jsem se od Dianky. Říká se dvakrát měř a jednou řež, budu si příště pamatovat. Prostě mi to nějak nevyšlo a mám trošku jiné album.

 

     

 
A nakonec vám všem přeji klidné prožití svátků vánočních a hodně zdraví v roce 2015! Mějte se bájově a užívejte pohody (jako náš pes). 



Děkuji za návštěvu!

2 komentáře:

  1. do konce roku 2015 už moc nezbývá.:) Jinak krásná reportáž

    OdpovědětVymazat