neděle 27. října 2013

Skládaný stormeček

Inspirovala mě tvorba Paperoamo, chvíli jsem brouzdala po internetu a hledala "něco vánočního". Mám pár vánočních razítek, ale pořád se nějak nemůžu dostat do vánoční atmosféry. A také sjem chtěla vyzkoušet vytvořit nějaký návod. Je možné, že už tento stromeček má někdo na svém blogu, ale inspirace není nikdy dost že:) 

Nejdříve si vybereme vánočně a barevně laděné papíry. No někdy to může zbrat více času, než si člověk myslí:)
Poté si přichystáme papír, z kterého budeme tvořit stromeček a vystřihneme či vyřežeme si čtverce dle rozměrů na obrázku.

A poté začneme přehýbat každý čtverec zvlášť, nejdříve na polovinu a pak diagonálně, vždy ne všechny strany, na rub i líc.
 
 


Podařilo se? Tak pokračujeme dál. Vezmeme čtverec do rukou a promáčkneme jednu a poté i druhou stranu jako na obrázku. Vznikne nám takový double trojúhelník :), který uhladíme.


Vezmeme si první/přední tojúhleníček, jak pravý, tak levý, do ruky a ohneme ho na polovinu ke středu.


















Budeme trochu zdobit, záleží na Vás, co máte po ruce, můžete požít lepidlo a třpytky nebo fixy, akvarelové pastelky... Já jsem použila glitrové lepidlo zlaté.



No a teď už jen si připravit podklady pro dokončení a nalepení!















A je to hotovo:)

 
Přeji příjemné tvoření a pochlubte se i Vy se svými výrobky!

5 komentářů:

  1. Krásný!!! Moc pěkný návod :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dani boží stromeček! Já jsem minulý rok taky skládala, ale trochu jinak a moc se mi to líbilo. Krásný barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji MOC holky! Taky se mi líbí skládat...tak jsem včera měla skládací večer :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já loni skládala taky , ale též trochu jiný. Tak letos zkusím tento.Vypadá taky velice hezky:-)

    OdpovědětVymazat